2014. július 6., vasárnap

Újabb újdonság, avagy majd ezt is lehet rendelni - Delilah

Welcome cupcakes!
Ahogyan a bejegyzés címe is elárulja, egy új rendelési lehetőséggel szolgálok nektek. Diana már bemutatta ugye a Topaz Clean effektet,  - örülök, hogy sikerült megcsinálnod D., azt hittem már én magyaráztam el értelmetlenül (:$) - ami az én Photoshopomba is volt, csak tegnap megint megadta magát, így egy újabbat kellett letöltenem, amibe nem nagyon akar a segítségemre lenni, mert nem működik. Na igen, gondolom mindenki örülne, hogyha befognám a számat, és mondanám a lényeget, de mielőtt elkezdeném még egy közérdekű információt megszeretnék veletek osztani. Ugye hát a kritikák. Mivel itt a nyár, azt hittem milyen sok szabadidőm lesz, majd én megírom őket úgyis szeretek olvasni. Igen ám, csak nincs időm, sem energiám, ezért lassan fogok velük haladni. 
Szóval a lényeg. Először Khyiránál tűnt föl, aztán egyre több bloggerina jött rá a nyitjára, és a tegnapi nap folyamán nekem is sikerült. Igen, pontosan a gif fejlécekről beszélek itt, és a szövegelésem végén csatolok is egy elég számomra amatőr tűrhető munkát. Ha, majd megleszek elégedve magammal, akkor lehetséges lesz az efféle rendelés is, de addig csak hobbi szinten gyártom őket, de ha van rá igény, akkor készítek elvihető fejléceket is. Fú, hát azt hiszem ennyi lenne, itt is vannak ezek a kis 'izék'.

1.
Ez volt a legeslegelső amit elkészítettem. Sok hozzáfűzni valóm nincs mert elég kezdő vagyok ezen a téren, de gondoltam megmutatom, hisz miért is ne?


2.
Ez volna a második próbálkozásom ami szintén borzalmas, de talán egy fokkal jobb, mint az előző.


Szeretnélek titeket arra kérni, hogy negatív - pozitív véleménnyel szolgáljatok nekem kommentben. Mint említettem még egy régebbi bejegyzésemben, a ti véleményeteket kérem miután ismét visszatértem a gyakorolgatásom után. Nem sokat fejlődtem, de kezdésnek ez is megteszi. Szóval, mi a véleményetek a két fejlécről? Szerintetek min javítsak? Lenne igény az ilyen rendelésekre ?

Million kiss, Delilah'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése