2014. január 24., péntek

Bemutatkozás - Delilah

Üdvözlök mindenkit, Delilah vagyok. Én volnék, a társszerkesztő, akit Diana felvett. A napokban nekem is fogjátok látni a munkáimat, és tőlem is rendelhettek fejlécet. Már régóta nézegettem a blogot, és arra vártam, hogy hát ha lesz szerkesztőfelvétel. Végre eljött ez a pillanat is. Nagyon hálás vagyok Diananak, hogy szakított rám időt, és segített a Photoshop használatában. Igaz, nem szerkesztek olyan szép fejléceket, mint ő, de remélem nekem is lesznek rendelőim. Na nem is fecsegek itt tovább bemutatom a munkámat, és hoztam nektek, kettő rózsaszín árnyalatú fejlécalapot^^




Ha valamelyik fejlécalapot viszitek, akkor kérlek jelezzétek. De ha nem is, legalább a forrást írjátok ki, hogy honnan is van. Köszönöm! További szép estét mindenkinek! 
xx Delilah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése